כיצד מוצאים עבודה בכירה בעולם השיווק?

שוק העבודה היום לא קל, נדמה שאין הרבה עבודה וביקוש לאנשי שיווק ומרקום בארץ. בעבר מציאת עבודה היה סיפור פשוט יותר היו חברות גדולות ששלטו בשוק ההשמה ויכולת לשלוח להם קורות חיים בתקווה שימצאו תפקיד שיתאים לך.

היום, על מנת למצוא עבודה כמנהל שיווק בחברה רצינית צריך לפזר את המאמצים במקומות שונים. חשוב לשמור על ראש פתוח ולחפש עבודה במקומות חדשים תוך אימוץ טכנולוגיות חדשות.

  • לינקדין – לינקדין הוא אתר מדיה חברתית עסקי אשר מקשר ומרכז אנשי עסקים מכל העולם. ניתן לפתח שם עמוד הדומה לקורות חיים שמכיל את ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, המלצות ממעסיקים וחברים לעבודה וכו. אתם יכולים להצטרף לקבוצות מקצועיות בתחום העניין שלכם ולקבוצות המרכזות מודעות דרושים או לפנות לחברת השמה לבכירים. על ידי יצירת קשרים באתר תוכלו להגיע לאנשי מפתח בחברות גדולות ולברר אם מחפשים עובדים.
  • פייסבוק – לפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, יצא שם של אתר קליל עם תוכן שמיועד לצעירים ולאנשים שרוצים להעביר את הזמן. נכון שפייסבוק מלא תמונות אישיות וחברים אך ניתן למצוא בו עמודים וקבוצות המרכזות הודעות דרושים בתחום מסויים. אתם יכולים גם לעשות לייק לעמודי חברות שאתם תשמחו לעבוד אצלם ולהתעדכן ברגע שהם מחפשים עובדים חדשים.
  • חברות השמה לבכירים – חברות השמה לבכירים יכולות לעזור לאנשי שיווק שמחפשים עבודה בחברות גדולות וידועות. מי שלא טוב בעולם האינטרנט והטכנולוגיה יכול לפנות אליהם בבקשה לעזרה ולתת למישהו אחר לעשות את החיפוש אחרי משרות פנויות. למרות התקדמות הטכנולוגיה יש חברות אשר לא מפרסמות את המודעות דרושים שלהם באינטרנט ונותנים לחברות ההשמה לבכירים למצוא להם את העובדים המוכשרים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here