מדוע עסקים רבים בישראל שוכרים חברות תוכן?
stockunlimited.com

שנת 2020 הפכה להיות אחת מהשנים שבהן צריכת התוכן ברחבי העולם עלתה בצורה מהותית ברשת האינטרנט. רבים העבירו את הסגר באינטרנט, וקראו מאמרים ופוסטים ברשתות החברתיות ובטוויטר. ההכנסות של החברות המשווקות פרסום ברשת עלו באופן משמעותי ואפילו העסקים הקטנים הבינו כי הדרך להגיע לליבו של הלקוח עוברת דרך מאמרים איכותיים שהוא מפרסם.

לא כל אחד יודע לכתוב

התירוץ שהיה לחלק מהעסקים הללו בעבר היה "אני לא יודע לכתוב מאמרים איכותיים כמו של המתחרה שלי". אך היום כולם כבר הבינו את השיטה. הם שוכרים כותבים המתמחים בניסוח של מאמרים איכותיים ועמוקים, מאמרים המספקים ערך רב ללקוח, ויוצרים אתרי אינטרנט בעלי תוכן רב שמתקדמים במהירות ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

אם תביטו באתרים כיום תגלו כי הם מכילים עשרות עמודים, חלקם אפילו מאות עמודים שנכתבו לאורך השנים על ידי מומחי כתיבת תוכן. אחת מהחברות הבולטות בארץ הפכה את תחום התוכן לגלובלי והיא מציעה היום כתיבה של מאמרים בחמש עשרה שפות שונות. כך, אפשר לתרגם את אותו האתר לשפות השונות ברחבי הגלובוס.

מדוע כל כך חשוב להפיץ תכנים בשפות שונות? ממש כמו שאתם יכולים לקרוא את התיאורים של המוצרים באלי אקספרס בעברית, כך גם הסינים, אנשי העסקים מדובאי והמשקיעים מצרפת יכולים לקרוא את התוכן באתר שלכם בשפה שאותה הם דוברים.

מה היתרון בשימוש בכותבים חיצוניים?

שימוש במיקור־חוץ מאפשר לעובדים בעסק שלכם להתמקד במטרות העסק. לכן, אם אתם מבזבזים את זמנו של מנהל השיווק בכתיבת תכנים לאתר ופוסטים לפייסבוק, הוא אינו ממוקד באיתור לקוחות חדשים ובפיתוח האסטרטגיה השיווקית של המותג שלכם. כותבים העוסקים בכך למחייתם, יכולים למצוא נושאים מגוונים לכתוב עליהם. הם מבצעים מחקר מקדים ובוחנים על מה המתחרים שלכם כתבו בעבר. לאחר מכן, הם מייצרים תוכן מקורי לחלוטין שכולל מידע עדכני בתחום שבו אתם פועלים.

למשל, משרד עורכי דין המתמחה בתביעות נגד הביטוח הלאומי, יכול להוציא תכנים מרתקים המסבירים על סיכויי התביעה, התהליך שיש לצלוח מול הוועדות השונות ואילו מחלות יכולות לזכות בפיצוי. אדם המפעיל סוכנות ביטוח יכול להעשיר את הקוראים שלו בהבדלים בין הפוליסות השונות ולעודד את הלקוח לרכוש פוליסות נוספות כדי להיות בראש שקט כאשר הוא רוכש רכב חדש או דירה. אפילו הווטרינר שלכם כבר גילה כי הוא יכול להשקיע בתכנים איכותיים ולייצר קהילה של גולשים חובבי בעלי חיים המבקרת באתר כדי ללמוד ולגלות עוד. נרחיב על כך מעט.

יצירה של קהילות באמצעות תוכן

אנו אוהבים לחקור ולגלות מידע נוסף על תחומי העניין שלנו. אנשים שמתעניינים ברכב ישמחו לגלות סקירות של כלי־רכב חדשים שיצאו בישראל ובעולם. אחרים ישמחו לגלות מידע מרתק על אסטרונומיה, משפט או פיננסים. בדרך־כלל, כאשר אנו מוצאים אתר שכולל מידע עדכני ומהימן, נחזור אליו שוב ושוב לקרוא עוד.

היתרון הזה מאפשר לבנות קהילות של אנשים שמתעניינים בנישה מסויימת. לאחר מכן, אפשר לשווק את המוצרים והשירותים שלכם לקהל זה. למשל, אם אתם מפעילים אתר בתחום של עיצוב הבית ונותנים לגולשים שלכם טיפים על עיצוב הסלון, יהיה לכם קל יותר למכור להם כריות נוי או שירותי עיצוב פנים. קהילת הקוראים לא חיבת להפוך ללקוח מזדמן, חלקה תהווה מאגר לקוחות שחוזר ורוכש מוצרים שוב ושוב.

אנו רואים זאת גם בתחום הבישול. ישנם אתרים המדגישים באמצעות התוכן מוצרי מטבח מובילים או שהם מוכרים מוצרי מזון באמצעות הוספת מתכונים לאתר. אם אתם רוצים למכור אורז בסמטי, למשל, תוכלו לצרף לאתר הרבה מתכונים העושים שימוש בסוג האורז הזה.

לסיכום, יצירה של תכנים חדשים לאתר יכולה לעזור לכם לקדם אותו ברשת, להפיץ כל מאמר ברשתות החברות וליצור קהילה של אנשים האוהבים לרכוש את המוצרים והשירותים שאתם משווקים. חשוב למצוא חברת תוכן שיכולה לייצר תכנים איכותיים כאלה בקלות, ולסייע לכם למלא את האתר במאמרים חדשים מדי שבוע. תופתעו לגלות את ההבדל שיכול להיות בשורת הרווח השנתית שלכם כאשר קהילת הגולשים תגיע אליכם באופן טבעי ואורגני ולא רק דרך פרסום ממומן באינטרנט. כעת, הביטו באתר שלכם היום וחשבו, איזה מאמר הייתם מוסיפים לו? 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here