הרבה בעלי אתרים אינם מודעים לחשיבות של תוכן שיווקי איכותי. בעלי אתרים פעמים רבות מתמקדים בהקמת אתר ושמים את כל משאביהם בעיצוב ובניית האתר אך מזלזלים בתוכן של האתר. דבר זה מוביל לכך, שהמבקרים באתר יתייחסו לאתר ולעסק בהתאם.
תוכן שיווקי איכותי משרת מספר מטרות. על ידי התוכן המופיע באתר מנועי חיפוש יכולים לזהות את הרלוונטיות של האתר למילות חיפוש מסוימות. כמו כן, התוכן באתר מעביר ידע שימושי למבקרים באתר המחפשים מקור מהימן למציאת מידע שחיפשו. בנוסף לכך, תוכן שיווקי משמש כלי להעברת מסרים שיווקיים שמייחדים את האתר והעסק שלך על פני אתרים ועסקים אחרים.
תוכן שיווקי למטרת קידום אתר
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקידום אתר העסק באינטרנט היא על ידי קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. בכדי שהאתר שלך יקודם בתוצאות חיפוש הטבעיות של גוגל (לא פרסומות גוגל) ולקוחות פוטנציאלים יימצאו את אתר העסק שלך, התוכן באתר שלך צריך להיות רלוונטי למילות החיפוש בהם משתמשים לקוחות פוטנציאלים. לכן, צריך לייצור תוכן שיווקי שרלוונטי למילות החיפוש האלו כדי שתעלה בתוצאות החיפוש של גוגל הרלוונטיות לתחום שלך.
מידע שימושי באתר
לקוחות פוטנציאלים המבקרים באתר שלך רוצים קודם כל למצוא כמה שיותר מידע על העסק והשירותים שהוא מציע לפני פנייה לעסק. מידע זה צריך להיות מועבר בצורה טובה, דבר שיצביע על אמינות ומקצועיות העסק. לכן, חשוב שהאתר יכיל תוכן שיווקי שנכתב בצורה מקצועית ואיכותית בכדי ליצור רושם ראשוני מוצלח ולדרבן את הלקוח לייצור קשר עם העסק.
תוכן שיווקי = מסר שיווקי
התוכן המופיע באתר הינו חלק בלתי נפרד ממיתוג של עסק. המסרים הייחודים המופיעים באתר הם אחת הדרכים שלפיהם הלקוח הפוטנציאלי ייבחן את העסק. מסרים אלו יכולים לרכוש את אמונו של הלקוח או להרוס את אמונו, לכן חשוב שיבחרו בקפידה על ידי קופירייטרים מקצועיים.