תרגום מאנגלית לעברית – שירות מיוחד שגם אתם עשויים להזדקק לו

בעולם מצויים כרגע לפחות 8 מיליון דוברי עברית, ורובם חיים בישראל. התרגום מאנגלית לעברית הוא העורק שמספק חמצן בין לאומי לתרגום הישראלית.

למי שואל את עצמו לשם מה דרושים בארץ שירותי תרגום מספיק לציין שהשפה האנגלית היא השפה הפופולרית ביותר בעולם, עם כ-4 מיליארד דוברים ו/או קוראים, ואם מישהו מחוץ לארץ רוצה להגיע לקהל, לקהילות או לעסקים בישראל או במקומות אחרים שבהם מדברים עברית, יהיה עליו להשתמש בשירותי תרגום מאנגלית לעברית.

הדבר נכון גם בכל מהלך חוקי, פיננסי וחברתי. בתי המשפט בישראל דורשים תרגום לעברית של מסמכים מחול או תרגום בעל פה של דוברי אנגלית, כאשר אלה נותנים עדות או מעורבים בפעילות משפטית. הבנקים הישראלים מבינים רק עברית וכך גם האדם ברחוב. לפיכך, בכל פעם שיש מעורבות לאדם או לעסק מחול במדינת ישראל, יהיה עליהם לתרגם את המסמכים, התעודות, ואת השיחות שלהם לעברית. ומאחר שהאנגלית היא השפה הנפוצה ביותר בחו"ל, גם בפי מי שאינם דוברי אנגלית מלידה, כאשה אלה מגיעים לארץ, יש לתרגם אותם לעברית. ומה עם כל המכשירים והתוכנות שמגיעים מחו"ל? גם חוברות ההסברה וההדרכה, גם מדריכי המשתמש, וגם תוכנות-הצג והאפליקציות צריכים תרגום מאנגלית לעברית.

למה עוד לתרגם מאנגלית לעברית?

הדבר יכול לנבוע מסיבות רבות ושונות, ואחת החשובות בהן היא שבארץ נמצא שוק צרכנים של כ-8 מיליון בני אדם, ואם יוזמה כלכלית, חברתית או אחרת מחו"ל רוצה לפרוץ לשוק הישראלי יהיה עליה לעשות שימוש בתרגום מאנגלית לעברית.

חברת התרגום בראשית קיימת יותר מעשרים שנה ובזמן הארוך הזה 'גילינו' את המתרגמים הטובים ביותר מאנגלית לעברית ולהיפך. התרגום מאנגלית לעברית ובעיקר תרגום קופי ותרגום שיווקי מאנגלית לעברית מאפשרים למוצרים לפרוץ לשוק הישראלי, ולדבר אל הצרכן בשפתו.

חברת בראשית עוסקת בתרגום מסמכים מכל שפה לכל שפה, בתרגום סימולטני ועוקב ובתרגום סרטים, מדיה אלקטרונית וקופירייטינג באנגלית, בעברית ובכל השפות.

המתרגמים והמתורגמנים שלנו בנוסף להיותם מנוסים ובדוקים היטב, הם גם מוכשרים ויצירתיים ויכולים לבצע את ה"נס" שבתרגום תרבות אחת לתרבות אחרת. אנו מעסיקים עורכי דין בתרגום משפטי, רואי חשבון בתרגום כלכלי וסופרים בתרגום יצירתי.

ואם אתם חושבים שכל הטוב הזה נועד רק לעשירים, הרי שהמחירים של משרד תרגום בראשית הם מחירים ממוצעים בשוק ורבים אף סבורים שהם מחירים זולים, בעיקר ביחס לאיכות התרגום שאנו מפיקים. בואו נסו אותנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here