cropped-image-businessman-sitting-by-table-cafe-with-laptop-computer-writing-something_171337-5587

דיסלקציה הינה אחת מהפרעות הלמידה המוכרות והנפוצות ביותר. דיסלקציה היא למעשה לקות למידה שנולדים איתה והיא יוצרת הפרעה בתהליכים הקוגניטיביים אשר משפיעים באופן ישיר על רכישת הקריאה. לא מדובר על רמת אינטליגנציה נמוכה, קשיים רגשיים או למידה שאינה נכונה אלה בעיה נוירולוגית מולדת. הדיסלקציה מתגלה בדרגות קושי שונות בקרב ילדים שונים והיא אינה נעלמת עם השנים אלה מלווה את הילד מהילדות אל הבגרות ועד הזקנה. על מנת להפחית את הקושי של הסובלים מבעיה זאת יש תחילה לעבור אבחון דיסלקציה לילדים ולאחריו להתאים את הטיפול המתאים.

איך לבחור מכון עבור אבחון דיסלקציה לילדים?

בכדי להצליח לזהות את הבעיה הספציפית ממנה סובל ילדכם יש לפנות אל מכון אבחון לקויות למידה. בחירת מכון האבחון היא בחירה חשובה מאוד שכן היא עתידה להשפיע רבות על הצלחתו של הילד. חשוב לבחור מכון שיספק עבורכם את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר. מכיוון שמדובר בבחירה לא פשוטה הינה מספר דגשים אשר יעזרו לכם:

  • המלצות- כמובן שהשיטה הבטוחה והיעילה ביותר לבחור מכון אבחון היא דרך המלצות. מומלץ להיעזר בחברים, בני משפחה, שכנים, חברים לכיתה של הילד אשר עשו אבחון בעבר והיו מרוצים הן מתהליך האבחון עצמו והן משיטות הטיפול שהוצעו במכון. המלצות או לחלופין ביקורות תוכלו למצוא גם באינטרנט מה שיעור לכם לגבש את דעתכם לגבי המכון.
  • ניסיון- אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר בוחנים מכון הוא כמובן שנות הותק והניסיון שלו. ניסיון רב מעיד על לקוחות רבים ומרוצים.
  • מענה רגשי- אבחון אינו דבר פשוט הן עבור ההורה והן עבור הילד. הוא מעורר רגשות ואמוציות רבות. חשוב לבחון מכון אשר ייתן לכם את המענה לו אתם זקוקים הן במהלך האבחון עצמו והן לאחריו.
  • מענה טיפולי- לבסוף, התהליך אינו מסתיים בקבלת התוצאות בלבד אלא יש צורך במתן מענה לצורך הטיפולי. מומלץ לחפש אחר מכון שיספק לכם מענה גם לשלב האבחון וגם לשלב הטיפול עצמו.

לקויות למידה- לא מה שחשבתם

בעבר זיהוי לקויות למידה וכמובן טיפול בהם היו תהליכים לא מוכרים, דיסקרטיים ופעמים רבות אף לא יעילים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות טיפול שונות המאפשרות לכל ילד באשר הוא לצמצם את הפערים ולחוות תחושת הצלחה. על מנת להגיע לכך יש כמובן תחילה לעבור אבחון מדויק ומקיף. במכון זרחין תמצאו הן את האבחון האיכותי והמקצועי ביותר והן את שיטות הטיפול הייחודיות להן הילד שלכם זקוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here