תבניות וורדפרס מקוריות

אם אתם בונים אתר וורדפרס וממקדים את המאמצים שלכם בחיפוש תבניות עיצוב המתאימות לכם, כדאי שתחשבו היטב על מטרות האתר שלכם, ועל האופן בו עליכם להשיג את אותן מטרות. כך למשל, אם תעשו בדיקה קצרה ברחבי האינטרנט, תוכלו לגלות שרבים מן האתרים המבוססים על וורדפרס נראים כמעט אותו הדבר, מכיוון שהם כולם מיישמים את אותן תבניות וורדפרס חינמיות, שעד כמה שהן נראות אטרקטיביות ואסתטיות, אין להן את המקוריות הנדרשת לכם כדי ליצור את הזהות העסקית או האישית שלכם על גבי רשת האינטרנט.

אתר עם זהות מקורית ובלעדית

כאשר אתם בונים אתר אינטרנט, אתם לבטח עושים זאת כדי להשיג מטרה מסויימת, ואם אתם מבססים את האתר על מערכת וורדפרס, אתם רוצים לעבוד עם תבניות וורדפרס מקוריות בלבד, תבניות שכאשר תיישמו אותן באתר שלכם, תוכלו להיות בטוחים שהן לא מהוות העתק מדוייק של עוד אלפי ומאות אלפי אתרים אחרים באינטרנט. בדיוק כפי שאתם משקיעים בבניית הלוגו שלכם כך שיהיה ייחודי לכם, ובדיוק כפי שחשבתם זמן רב על השם המתאים ביותר לעסק שלכם, על מנת שיבדל אתכם מעסקים אחרים, עליכם לעשות שימוש גם באותן תבניות וורדפרס מקוריות על מנת לוודא שגם האתר שלכם תומך בבידול העסקי שלכם מול האחרים.

עדכון האתר על פי טעמכם וצרכיכם

תבניות וורדפרס מקוריות עשויות להיות מוצעות לכם בחינם לחלוטין, בחינם עם חובת הטמעת שם המפתח בתחתית כל עמוד, או בעלות סמלית למדי, ולבטח נמוכה מאוד לעומת העלות של בניית אתר אינטרנט מאפס. לאחר שתתקינו את התבנית המתאימה לכם, תוכלו לבצע את השינויים והעדכונים הנדרשים על פי טעמכם, ועל פי המטרה שלשמה הקמתם את האתר. כך למשל, ייתכן שתמצאו תבנית מקורית שמאוד מוצאת חן בעיניכם, אך הצבעים שלה אינם מתאימים לסוג התוכן באתר שלכם. במקרה כזה, תוכלו לעדכן את הפיצ'רים השונים של התבנית, ואם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת, מומלץ להסתייע באיש מקצוע.

הוספת רכיבי פלאג אין

לאחר התקנת התבנית, תוכלו להוריד גם אין ספור רכיבי פלאג אין שיוכלו לסייע לכם בניהול האתר, בניית טפסים, הוספת כפתורי רשתות חברתיות, ניהול אתר, סטטיסטיקות, ניהול תגובות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here