ימי נובמבר כבר נושפים בעורף, ואיתם מגיעים הסיילים המטורפים שהופכים את החודש הזה לרווחי במיוחד עבור בעלי העסקים:

9-10.11 – שופינג IL – חגיגת הקניות הגדולה של ישראל.

11.11 –   Singles Dayיום הרווקים הסיני – החגיגות מתחילות כיום לפני.

26.11 –Black Friday – הוא יום המציין את תחילת עונת הקניות הגדולה בארצות הברית והוא חל ביום השישי האחרון של נובמבר.

29.11 – סייבר מאנדיי (Cyber Monday) – יתקיים ביום שני
שלאחרי ה-Black Friday

ההכנות שלכם כעסק בטח בעיצומן, וכך של הלקוחות המבינים שאלו הימים הנכונים לפתוח את הארנק ולזכות במחירים חסרי תקדים. בעיצומו של חידוש המלאי, כדאי לעצור רגע על מנת לקרוא ולהבין האם אתם עושים זאת נכון, ועד כמה תוכלו למקסם את ההכנסות שלכם מחגיגות נובמבר.

הרבעון הרווחי בשנה

בשל חגי וחגיגות הקניות של נובמבר, חודש זה הנמצא ברבעון האחרון של השנה, הופך בדרך כלל לרווחי ביותר בכל אתרי המכירות בעולם. הלקוחות עברו לקניות בחנויות הדיגיטליות, מה שתרם לעליית הקניות הטראנס אטלנטיות. על פי נתונים ממקורות מוסמכים בעולם, חודש זה מגלגל ברחבי העולם מיליארדי דולרים. על מנת שעסק יוכל להיכנס למחזור מכירות גבוה בתקופה זו, יש להתכונן מבעוד מועד בכמה תחומים לדוגמת שיווק דיגיטלי נכון, פרסום, אתר נגיש, מלאי מספק, מחירים אטרקטיביים בהתאם למתחרים, יכולות שינוע ועוד.

רוצים לדעת איך תוכלו להגדיל את הקניות באתר שלכם?

    כיצד נוכל להגדיל את המכירות בחודש זה

    כל הטיפים שיעזרו לכם להגדיל רווחים :

    • הנחות מיוחדות – ראשית יש לחשוב אילו הנחות מיוחדות תוכלו להציע לקראת הסיילים המיועדים.
    • הכנות מקדימות – על מנת שתוכלו להתברג גבוה מעל המתחרים שלכם, יש להתחיל ככל המוקדם את ההכנות הכוללות מלאי, נכסי דיגיטל באמצעותם תוכלו לפרסם ולמכור, והחשוב ביותר, הכנתה של אסטרטגיה שיווקית מנצחת.
    • מפו את קהל היעד שלכם – עליכם לבחון את קהל היעד שלכם, ולקבוע הנחות שיפתו אותם לבצע קניה, שתשתלם להם יותר מאשר קניות בימים רגילים אחרים. התאימו את צרכי הלקוחות שלכם לסוג המבצעים.
    • בחירת תקציב פרסום – החליטו מה הוא תקציב הפרסום שתוכלו לעמוד בו, תוך שאתם מבינים כי חודש זה הוא בעל פוטנציאל השתכרות גבוה מאוד ושווה להשקיע בו תקציב הולם.
    • לוגיסטיקה – צעד נוסף ולא פחות חשוב, הוא התהליך הלוגיסטי של משלוח ההזמנות ללקוחות, חשוב לזכור כי לקוח מאוכזב לא יחזור בשנה הבאה. המלצה נוספת היא להעניק ללקוחות משלוחים חינם בתקופה זו של הסיילים, וכמובן להדגיש זאת בכל אפשרות ובכל מדיה אפשרית.

    שיווק נכון ואטרקטיבי

    בתקופה זו חובה להעמיק כאמור את השימוש בנכסים דיגיטליים, בחירה נכונה של ערוצי שיווק בחודש זה, תקבע את הצלחת ההשקעה שלכם. איך תוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות?

    • קהל יעד – על מנת שתוכלו לעשות זאת בצורה המיטבית, עליכם להבין מיהו קהל היעד שלכם ולמי אתם מפנים את הפרסומים.
    • פרסום ברשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הן שחקן מרכזי ולכן הערוצים של פרסום אורגני הם המועדפים והנכונים לביצוע בתקופה זו.
    • קידום אורגני וממומן- קידום אורגני SEO יוכל להעצים את נוכחותכם במדיה וכך גם פרסום ממומן בגוגל באמצעות מודעות שונות.
    • רשימת תפוצה – הכינו ניוזלטרים מיוחדים והעבירו אותם לרשימת התפוצה שלכם. אין לכם רשימה כזו? זה בדיוק הזמן ליצור אחת ויפה שעה קודם. חשוב להבין כי לכל ערוץ שיווקי קיים, יש את קהל היעד שלו, לא תמיד ערוץ מסוים יהיה מתאים דווקא לעסק שלכם ולמוצר אותו אתם מוכרים.
    • דפי נחיתה – האם יש לכם דף נחיתה? דווקא בתקופה זו עדיף ליצור דף נחיתה מותאם למוצרים המובילים שלכם, הוא ידגיש את ייחודיות המבצע לתקופה זו של השנה. בדרך זו תוכלו להגדיל את שיעורי ההמרות שלכם לתוצאות אפקטיביות.

    נצלו את המומנטום

    כולנו כבר יודעים כי הלקוחות מחכים בקוצר רוח לסיילים המיוחדים המקשטים את חגיגות חודש נובמבר. הלקוחות הישראלים למדו מהר את מה שהפנימו בעולם מזמן, לחפש הנחות ומבצעים טובים ונוחים, שיגיעו כמה שיותר מהר ובאיכות ללא פשרות.

    • טיימינג נכון – על מנת למקסם את הפוטנציאל שלכם, מומלץ להתחיל את הפרסום והמבצע, מעט לפני כל המתחרים, כך תקבלו לידיכם את הלקוחות שממתינים לתחילת מרוץ הקניות.
    • הגדרת זמן מבצע – מחקרים מוכיחים כי הגדרת מבצע לזמן מצומצם, תגרום ללקוחות מהירי החלטה להתנפל על המבצע האטרקטיבי בידיעה שהוא לא יחזור.
    • אחוזי הנחה גבוהים – העלו את אחוזי הנחה, תוך שאתם קובעים במדויק את זמן המבצע.
    • קופונים – תוכלו לבצע שימוש בקופונים שונים להנחות השונות בכל מוצר, דאגו לתכנים מתאימים שיאדירו ויעצימו את האטרקטיביות.
    • תוכן אטרקטיבי – תוכלו להציע כותרות מפתות לדוגמת רעיונות לאופנת החורף הקרבה, פריטים לחנוכה, חופשות, ועוד. מוטב למקד את התוכן ולכן חשוב מאוד האפיון שנעשה בתחילה כפי שציינו. אל קהל לקוחות לדוגמת נוער תוכלו לפנות באופן מיוחד, לקהל האימהות והנשים בצורה אחרת וכך הלאה. חשוב להשתמש במלל שישכנע את הקהל הלקוחות לבצע רכישה דווקא אצלכם ולא אצל המתחרים, ספרו להם עד כמה אתם טובים ויעילים יותר ועד כמה המוצר שלכם זהו המוצר שהם חייבים לקנות.

    טיפים למכירה נכונה

    על מנת לקבל ערך מוסף למכירות ולהצעות שלכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיכולים לסייע לכם בכך.

    • מתנות רבותי מתנות – לקוחות אוהבים מתנות בחינם, תוכלו להציע מתנות מינוריות לדוגמת דוגמיות, כרטיס הטבות בחינם ועוד. השקעה באריזה יפה אותה גם תפרסמו מבעוד מועד, תמשוך את הלקוח להשקיע דווקא במוצר שלכם.
    • מיתוג חזק – אריזה יפה וממותגת תוביל גם לחיזוקכם כמותג מוביל.
    • הכנת האתר – רגע לפני הפרסום תצטרכו להכין את האתר שלכם שלא יקרוס באמצע המכירה ויבריח קונים, הגדילו את אפשרות הכניסות של הגולשים.
    • שירות לקוחות זמין – פתחו צ'אט ממוקד לשירות הלקוחות, דאגו גם לטלפון זמין לבירורים במידת הצורך.
    • קידום אורגני – צרו פוסטים אורגנים בכל הפלטפורמות, הוסיפו מודעות ממומנות ובדקו מה קהל היעד שלכם מעדיף, והיכן הוא מרבה לגלוש. תוכלו להכין קמפיין באמצעות GOOGLE ADS כך תגיעו ללקוחות פוטנציאליים חדשים. בצעו מחקרי ביטוי SEO להצלחות מובטחות.

    השתמשו במומחי שיווק דיגיטלי

    הזמן קצר והמלאכה מרובה, נובמבר צועד אלינו בצעדי ענק. אל תלחיצו את עצמכם, מומחי הדיגיטל שלנו ישמחו לייעץ לכם בנושא. פנו אלינו על מנת להפוך את חודש הסיילים לחודש המכירות הטוב ביותר שלכם!

    רוצים לדעת איך תוכלו להגדיל את הקניות באתר שלכם?

      השאר תגובה

      Please enter your comment!
      Please enter your name here