קרדיט: canva
קרדיט: canva

ההתמכרות לאלכוהול היא ההתמכרות הנפוצה ביותר בעולם המערבי, יחד עם זאת היא קשה לאבחון, קלה להכחשה וחמקמקה לגילוי. הסיבות לכך טמונות בעובדה ששתיית אלכוהול הינה פעולה נורמלית ושגרתית, כך שלעתים קשה לדעת על עצמנו או על אחרים מתי ההרגל חוצה את הגבול. אם אתם קוראים את זה וזה נראה לכם קשור לעצמכם, אתם מעוניינים להתייעץ ולהבין עוד אודות מצבכם, או שאולי זה מהדהד לכם חשש על אדם קרוב, אנו ממליצים שלא להישאר עם זה לבד. זה קשה לבקש עזרה, אך זה יכול לייצר שינוי ממשי. אם אתם מכורים לאלכוהול ייתכן ואתם זקוקים לעזרה של מכון גמילה מאלכוהול כדי להצליח להגיע להחלמה מיטיבה. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכניות המיועדות למכורים וצוות המתמחה בתחומי הטיפול הגופני והרגשי על מנת להצליח לצאת לדרך חדשה. זה קשה, אך אפשרי.

תוכנית שלושת השלבים במסגרת מכון גמילה מאלכוהול

מכון גמילה מאלכוהול מציע תוכנית בת שלושה שלבים שהוכחה כיעילה ביותר בעבודה בתחום ההתמכרויות. בשלב הראשוני נגיע לאיזון גופני, פיזי ורגשי. בשלב הזה העבודה היא על התסמינים הפיזיים בהם כרוכה הגמילה ועשויים להעלות חרדה ושלל תחושות פיזיות ומנטליות לא פשוטות להתמודדות. בשלב הזה זקוק המטופל לעזרה גופנית ורגשית. בשלב השני נקיים יחד עבודת עומק לשורש ההתמכרות. בתנאים הפסטורליים שאנו מציעים, עם צוות מומחים בטיפול קבוצתי ופרטני נרד יחד לשורש ההתמכרות מתוך ההבנה כי אדם לא נולד מכור. בשלב הזה נשאל שאלות המצריכות עבודת עומק ושיתוף פעולה. שלב זה מוגדר כקריטי ביותר ביצירת תהליך החלמה מיטיב. בשלב השלישי נקיים יחד הכנה ליציאה לדרך חדשה. השלב השלישי פועל על חזרה הדרגתית לשגרת החיים במעגלים המשפחתיים, החברתיים, הקהילתיים והתעסוקתיים. אנו מאמינים כי ההדרגתיות היא המפתח ביצירת תהליך גמילה שיחזיק לאורך טווח. מובן כי מעבר למקום ולצוות ישנה חשיבות בשיתוף פעולה מלא מצד המטופל וזה המפתח ליצירת תהליך משמעותי.

קצת עלינו

מרכז גמילה שבטיא מציע לכם תהליכים אינטימיים השמים דגש על כל אדם והצרכים והרצונות היחודיים לו. ברור שזה לא פשוט לצאת לדרך חדשה, זה אולי מפחיד להכיר בהתמכרות בתור התחלה, אך יציאה מההכחשה והתחייבות לתהליך עשויה להוביל אתכם להחלמה ולשיפור ניכר באיכות החיים. בקרו באתר שלנו או חייגו 058-712-4-712

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here